Nagy pánik, feleslegesen

Az ember, ha annyira sokat használja egy nap a telefonját mint én, és annyi adatot tárol rajta, hogy felbecsülhetetlen károkat okozna, ha a készülék tönkre menne, vagy akár huzamosabb ideig nem tudná használni, akkor sokkal több óvintézkedést tesz, mint egy átlag ember, legalábbis ez lenne a normális. Ez azonban nem így van sajnos. Persze, mert az ember mindig azt halogatja, ami a legkevésbé sürget. Én is. Mi baj lehet? Miért pont holnap lenne bármilyen baleset vagy nem várt esemény, ami tönkreteszi a telefonomat? csak az ezzel a gond nálam is, hogy ezt akár minden egyes nap el tudom mondani. Néha, nagy ritkán eljutok odáig, hogy elindítsak egy mentést, de ahhoz képest, hogy én tényleg a telefonommal dolgozok, és tényleg minden adatra szükségem van és pótolhatatlan, túl ritkán.

Ez egészen odáig nálam sem okozott nagy fejtörést vagy gondot, amíg el nem jött az a pillanat, amikor életemben először elejtettem a telefonomat, mert kicsúszott a kezemből, és össze nem törtem a kijelzőmet. Persze azonnal szükségessé vált egy Xiaomi kijelző javítás, de fogalmam sem volt, hogy hova forduljak segítségért, teljesen kétségbe estem. A legrosszabbat láttam magam előtt, hogy nem hogy nem fogják tudni megcsinálni a telefonomat, hanem még rosszabb lesz a helyzet mint alapból, és még akár a telefonomon tárolt adatokat is elveszítik. Persze a nagy kétségbeesésemben bele sem gondoltam hirtelen, hogy van egy pár barátom aki mesélt már arról, hogy nem egyszer szorult hasonló segítségre, hát ajánlotta is a xiaomiszervizshop.hu csapatot. Azóta is csak hozzájuk fordulok segítségért. Bár hála a jó égnek azért olyan sokszor nincs rá szükségem, de ők profik és most már biztonságban érzem magam, akkor is, ha esetleg betöröm a kijelzőmet véletlenül.